2. tammikuuta 2017

Vuosi 2017

Olen pitänyt luvattoman pitkää taukoa blogimaailmasta ja näin uuden vuoden kunniaksi halusin kokeilla taas miten kirjoittaminen luonnistuu. Viimeisin postaus minulta löytyy syyskuulta, mutta sitäkin enemmän luonnoksia, joita en ole kuitenkaan saanut viimeisteltyä enkä julkaistua. Loppusyksystä olin hyvin kiireinen ja vaikka kuinka yritin, jäi blogi täysin pimentoon. Työt veivät ja vievät edelleen suuren osan ajastani ja loppuvuodesta tapahtunut muutto omilleni vei viimeisimmätkin voimavarani. Kuntoilukin on jäänyt erittäin vähälle, ellei lasketa lähes joka maanantaista spinningiä ja satunnaisia salikertoja.


Ennen joulua ostin Fitverstaalta kaksi ohjelmapakettia – Crazy Functional Bodyshape ja Bikini. Aloitin noudattamaan Bikinin saliohjelmaa ja viimeinen viikko ensimmäistä sykliä lähti tänään käyntiin. Ohjelma on ollut mieleinen ja palo treenaamiseen on vain kasvanut! Olin kuitenkin aivan unohtanut, että olin jo alkusyksystä ostanut itselleni Fitfarmilta Bikini Challenge -nettivalmennuksen, joka alkaa 16.1. Siihen saakka siis mennään Fitverstaan ohjelmalla ja aion ehdottomasti jatkaa sykli kakkosesta Bikini Challengen jälkeen. En kehtaa heivata Fitfarmin ohjelmaa, kun sen kerran olen jo maksanut ja tiedän että sitäkin kautta niitä tuloksia tulee!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti