12. syyskuuta 2015

ABIVUOSI

Aloitin tosiaan elokuussa viimeisen, eli abivuoden täällä meidän lukiossa. Ja tosiaan myös toivon, että se olisi viimeinen - että saisin kaikki kurssit kasaan ja ylppärit hyväksytysti lävitse. Ensimmäinen jakso meillä lähenee jo loppuaan, keskiviikkona alkaa koeviikko ja 23.9. alkaa toinen jakso (joka on onneks mulla tositosi paljon rennompi!)

Viimeiset viikkoni olen viettänyt syksyn ylioppilaskirjoituksiin lukien. Kirjoitan tänä syksynä pitkän englannin ja biologian. Englannin kuuntelut oli jo tiistaina ja niistä alustavat tulokset 65/90! Meni siis ihan superhyvin! En ikinä ois osannu kuvitellakaan. Varsinainen kirjallinen koe on sitten ensiviikon keskiviikkona, eli juuri silloin kun koeviikko alkaisi ja joudunkin kyseisen päivän kokeen tekemään sitten uusinnassa... Biologian yo on jo maanantaina ja tänäänkin olen ollut nokka kiinni kirjassa koko päivän :D

Ajattelin kirjoitusten jälkeen tekaista postausta, jossa kertoisin mitä eväitä otin mukaan ym käytännön asioita mun näkökulmasta. Onko kiinnostusta? Lisäksi teen erillisen esittelypostauksen mun uudesta puhelimesta ja kaikkeen siihen liittyvästä. :)

Kisse yrittää olla lukuseurana ♥


Syksyinen kuva w/ uusi puhelin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti